L’alumnat de 4t d’ESO de les optatives d’Arts Escèniques i Dansa i Música ha presentat l’obra La meva ombra, una creació col·lectiva que dona veu a les inquietuds, emocions i realitats que poden viure molts i moltes adolescents.
L’obra explica la història de tres joves protagonistes: la Lucia, una noia que se sent sola i que fa més d’un any que no veu la seva àvia; l’Hugo, un noi que viu amb la sensació constant de no ser suficient i que pateix vigorexia; i la Nicole, una adolescent apassionada pel futbol que centra gran part de la seva vida en aquest esport.
Aquest projecte ha estat possible gràcies a la col·laboració entre l’Institut Bellvitge i l’EMMCA (Escola Municipal de Música i Centre d’Arts), i ha permès a l’alumnat participar en un procés creatiu interdisciplinari que ha integrat teatre, música i expressió artística.
La direcció de l’obra ha anat a càrrec de José Pérez-Ocaña, conjuntament amb Cristina Abad, professora de teatre de l’institut. Agraïm la col·laboració de Sílvia Ríos, professora de música. S’ha apostat per una posada en escena dinàmica amb tot l’alumnat sobre l’escenari en gran part de l’obra posant en valor el talent, la sensibilitat i el compromís del nostre alumnat.
Si no hi vas poder venir, aquí pots gaudir de l’enregistrament de la peça:




