Tenim una gran notícia  a l’institut! Les nostres alumnes de Batxillerat, la Salma i la Tanzeela, han guanyat una Menció d’Honor a les 26es Jornades Científiques i Tecnològiques de L’Hospitalet.

El seu Treball de Recerca titulat “Ús problemàtic de les xarxes socials i videojocs a un institut de secundària”, ha triomfat en un certamen amb molt de nivell. I no és per a menys, perquè tracta un tema que ens toca a tots de ben a prop.

Recerca “top” amb l’ajuda de l’IDIBELL

Per fer el treball, la Salma i la Tanzeela no s’han quedat a la superfície. Han comptat amb una col·laboradora de luxe: la Dra. Lucero Munguía, investigadora de l’IDIBELL (l’Institut d’Investigació Biomèdica de Bellvitge).

Treballar colze a colze amb una científica de veritat les ha ajudat a fer una recerca rigorosa, analitzant a fons on està la línia entre passar-ho bé amb les pantalles i començar a tenir un problema de dependència. El jurat ha sabut valorar el treball i les hores que hi han posat les dues noies.

L’esforç té premi

Tots sabem que el TR porta molts mals de cap i hores de son perdudes, per això ens fa tanta il·lusió veure que tota aquesta feina té recompensa.

Des de l’institut volem donar de nou les gràcies a la Dra. Lucero Munguía per l’ajuda, i felicitar de tot cor la Salma i la Tanzeela. Sou unes cracs i heu deixat el llistó de l’Institut Bellvitge ben alt!

Enhorabona, noies!